Privacybeleid

Privacy Statement

BlueDot hecht groot belang aan de bescherming van uw privacy en de veiligheid van uw persoonsgegevens. BlueDot respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Doel van verwerking

Om optimaal gebruik te kunnen maken van onze diensten kunnen wij om enkele persoonsgegevens vragen. Deze diensten betreffen, maar zijn niet beperkt tot, het plaatsen van bestellingen via onze webshop. Hiervoor is de verwerking van uw persoonlijke gegevens noodzakelijk. Uw gegevens worden in dit geval gebruikt om uw bestelling te kunnen afhandelen. Uw gegevens worden niet aan derden verkocht en niet voor marketing doeleinden gebruikt.

BlueDot zorgt voor een goede beveiliging van de opgeslagen gegevens. De gegevens die door klanten van de webshop aan BlueDot worden verstrekt kunnen onder voorbehoud voor de volgende doeleinden worden gebruikt:
Het in de toekomst versturen van één of meerdere mails, het (incidenteel) onder de aandacht brengen van een product.

Klikgedrag en bezoekgegevens

Vastleggen en verwerking van gegevens

Wij gebruiken uw gegevens alleen voor het bijhouden hoe effectief onze site is in vergelijking met andere informatievoorzieningen. Zo zullen wij in de toekomst gebruik maken van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers de website gebruiken. De verkregen informatie wordt, met inbegrip van uw IP-adres overgebracht naar Google en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Lees het privacybeleid van Google voor meer informatie, alsook het specifieke privacybeleid van Google Analytics.

Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Google of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Gebruik van onze diensten
Wanneer u gebruikt maakt van onze webshop vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Google. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Wijzigingen

Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in het privacy statement. Bekijk daarom regelmatig het privacy statement voor een update van ons privacybeleid..

Vragen

Bezoekers met vragen over deze Privacy Policy terecht bij ln.to1505944150deulb1505944150gnith1505944150cits@1505944150ofni1505944150.